ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ MOMOSHOP.GR ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ.
Εάν παρόλα αυτά ο χρήστης επιθυμεί να αλλάξει ή να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 15 (δεκαπέντε) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους χωρίς καμία επιβάρυνση επιστροφής, με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή πραγματοποιείται με κάποια από τις συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών (EΛΤΑ Courier).
Συγκεκριμένα, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με το momoshop.gr τηλεφωνικώς ή να στείλει e-mail στο momoshop2020@yahoo.com.
Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι : Λετρίνων 5 , Πύργος, 27131, Ελλάδα
Τηλ. 26211 103198
Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα, δεν θα πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία, και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης κλπ).
Ο χρήστης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό.
Για λόγους προστασίας της υγιεινής αν τα είδη έχουν λερωθεί η επιστροφή τους δεν θα γίνει δεκτή και τα προϊόντα θα επιστραφούν στον πελάτη. Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας.
Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή. Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το momoshop.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης.
Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη. Το κόστος της νέας αποστολής βαρύνει τον χρήστη με 5 ευρώ ανεξαρτήτως ποσού . Αν ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση της παραγγελίας του, το ποσό της επιστροφής πιστώνεται στην καρτέλα του σε μορφή credits* και μπορεί να τα εξαργυρώσει όποτε αυτός επιθυμεί. *(1 credit = 1 ευρώ)
Αλλαγές προϊόντων γίνονται στις περιπτώσεις:
1) Που το προϊόν το οποίο λάβατε είναι ελαττωματικό.
2) Εάν λάβετε διαφορετικά προϊόντα από αυτά που έχετε καταχωρήσει στην παραγγελία σας.
3) Σε περίπτωση όπου το νούμερο – μέγεθος κάποιου προϊόντος δεν σας ταιριάζει και επιθυμείτε αλλαγή με άλλο προϊόν.
4) Εάν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε προϊόντα που έχετε λάβει, τα οποία δεν είναι ελαττωματικά, για προσωπικούς λόγους.
Στις παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει να επικοινωνείτε τηλεφωνικά στο 26211 03198 είτε με email στο momoshop2020@yahoo.com και να αναφέρετε το περιστατικό.
Δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές εάν δεν έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία.
Οι αλλαγές για τις ηλεκτρονικές παραγγελίες μπορούν να γίνουν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή, τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία, να μην έχουν φορεθεί, χρησιμοποιηθεί, τροποποιηθεί ή πλυθεί και να μην έχουν αφαιρεθεί το καρτελάκι και το barcode.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει απαραίτητα να συνοδεύονται από το νόμιμο παραστατικό πώλησης (απόδειξη), το οποίο θα εσωκλείεται εντός του δέματος.
Στις περιπτώσεις 1 & 2 τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά το Momoshop.gr.
Στην 3η & 4η περίπτωση το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη. Η νέα παραγγελία θα πρέπει να έχει ίση ή μεγαλύτερη αξία από αυτήν που αντικαθιστά.
Τα μεταφορικά έξοδα, τα έξοδα αντικαταβολής καθώς και η διαφορά που θα προκύψει από την νέα παραγγελία επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία αγοράς.
Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης.
Ωστόσο, το momoshop.gr διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό.
Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, το momoshop.gr θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος. Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής. Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Σημαντικές πληροφορίες για την επιστροφή χρημάτων:
Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος με την παραγγελία του, έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης, μέσα σε διάστημα δεκαπέντε (15) ημερών από την ημέρα αποστολής των προϊόντων, συμπληρώνοντας σωστά το έντυπο Υπαναχώρησης που συνοδεύει τα προϊόντα και τοποθετώντας το εντός της συσκευασίας που πρόκειται να επιστραφεί.
Όλες οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από την Alpha Bank. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων σε διαφορετική τράπεζα από τη συνεργαζόμενη (Alpha Bank), τυχόν διατραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για την επιστροφή των χρημάτων θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε τα ακόλουθα:
- Όνομα δικαιούχου
- Τράπεζα
- Αριθμό τραπεζικού λογαριασμού
- IBAN
Η επιστροφή χρημάτων δεν είναι δυνατή σε προϊόντα με έκπτωση 50% και άνω. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή του προϊόντος.
Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη. Το κόστος της νέας αποστολής βαρύνει τον χρήστη με 5.00 ευρώ ανεξαρτήτως ποσού . Αν ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση της παραγγελίας του, το ποσό της επιστροφής πιστώνεται στην καρτέλα του σε μορφή credits* και μπορεί να τα εξαργυρώσει όποτε αυτός επιθυμεί. *(1 credit = 1 ευρώ)
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, το κόστος της επιστροφής του προϊόντος/προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη.